FANDOM

Tu pots ajudar a Detectiu Conan Wiki a millorar-lo per tal de completar Aoko Nakamori.

Aoko Nakamori
Aoko Nakomori
Informació
Nom japonès: 中森 青子
Nom anglès: Aoko Nakamori
Nom català: Aoko Nakamori
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Manga (MK): Capítol 1 Aparició Màgic Kaito
Manga: Capítol 159
Anime: Episodi 76
Ocupació: Estudiant
Organització:
Alçada:
Edat: 16-17
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

L’Aoko Nakamori (中森 青子, Nakamori Aoko) és un personatge de Màgic Kaito, i un personatge recurrent de Detectiu Conan. És amiga de la infància i amb interès amorós per en Kaito Kuroba.

Personalitat Edita

L'Aoko és temperamental, dolça i suau en un moment, i després en un altre, és escandalosa i exaltant. Igual que el seu pare, és impulsiva, fàcil de treure de polleguera, i crida sovint. En Kaito i en Kaito Kid en particular, són sovint el detonant d'atacs de violència molt sorollosos. També té un costat entremaliat, amb la debilitat d'en Kaito per als peixos per venjar-se'n per assetjar-la.

Té una tendència a referir-se a si mateixa en tercera persona, cosa que es considera "cursi" i ​​infantil al Japó. També es mostra que vesteix més aviat puerilment, amb faldilles i jaquetes de punt quan no porta l'uniforme escolar.

Es demostra que és molt intel·ligent. No obstant això, també pot tenir una baixa autoestima. Un cop, per demostrar que en Kaito no era en Kid, li va demanar per sortir en la data d'un atracament d'en Kid. En Kaito, desconcertat, diu instantàniament "Per què hauria jo de sortir amb una noia lletja com tu?" al que ella respon amb llàgrimes "Ho sé... però per favor!".[1]

L'Aoko no li agrada estar sola, ella culpa a en Kaito Kid de robar-li el seu pare perquè desitja que sigui més a casa en comptes de perseguir a en Kaito Kid.

Referències Edita

  1. Gosho Aoyama (15-10-1994). Volum 1 (MK): Capítol 4 (MK): Dia Ocupat d'en Kid (en japonès). Tòquio: Shogakukan. ISBN 4-09-122093-5.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori