FANDOM

Tu pots ajudar a Detectiu Conan Wiki a millorar-lo per tal de completar Baró de la Nit.

Baró de la Nit
El Baró de la Nit
Informació
Nom japonès:
Nom anglès: Knight Baron
Nom català: Baró de la Nit
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Episodi 43
Ocupació:
Organització:
Alçada:
Edat:
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

El Baró de la Nit és un personatge de ficció que en Yusaku Kudo va crear en la seva sèrie de misteri més venuda. És un lladre fantasma que en ocasions també assassina, però tot i això, no ha estat capturat. La identitat del Baró de la Nit es desconeix fins a l'actualitat. Com se sap poc sobre les novel·les d’en Yusaku, el Baró de la Nit no té un nèmesi o rival conegut. La roba del Baró de la Nit s'ha utilitzat diverses vegades per ocultar la identitat de personatges durant un cas. A més, el nom de Baró de la Nit se’l va apropiar un virus informàtic, que ha estat utilitzat per l’Organització Negra per protegir les seves dades sensibles.

Aparença Edita

El Baró de Nit porta una màscara d'un color lila molt fluix amb unes ranures a la part dels ulls i una boca corbada en un somriure tort. Les característiques físiques que són visibles només són que és alt i prim, amb el cabell negre i llis que cau una mica més avall de les orelles. Sempre porta un barret fosc blau o negre al cap, amb vestit amb coorbata i un abric en forma de capa. S'assembla molt a en Kaito Kid.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori