FANDOM

Criminal
Criminal
Informació
Nom japonès:
Nom anglès:
Nom català:
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Capítol 20
Ocupació:
Organització:
Alçada:
Edat:
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

El Criminal (犯人, han'nin) és una imatge substituta dels culpables que es presenten al llarg de la sèrie, en general és representat com una figura humanoide negra o fosca. S'utilitza cada vegada que el lector o espectador ha de ser conscient de les accions del culpable per mantenir la seva identitat en l'anonimat.

Evolució del personatge Edita

Primeres aparicions Edita

Les primeres siluetes dels criminals eren molt fosques, menys elaborades i no tenien la formació del cos real. En general, ni tan sols tenien clares les faccions d'una cara (com es pot veure a l'Opening 3). A vegades, s'assemblava prou al cos del criminal real, cosa que podia desvelar la veritable identitat del culpable.

Canvis posteriors Edita

A mesura que la sèrie va avançar, la figura va rebre un aspecte més similar a una persona, amb la incorporació gradual dels ulls, nas, boca, i finalment músculs. No obstant això, el culpable encara manté una tonalitat fosca, sense roba diferent ni pèl al cos i altres anomalies físiques (com sobrepès). El criminal continua sent molt genèric, més semblant a un home o persona sense gènere (amb una excepció en l'episodi “El petit client” perquè una evidència confirmava que l'assassí era una dona i per tant el criminal tenia aparença femenina), d'aquesta manera s'evita que l'audiència endevini la veritable identitat del criminal per les característiques físiques que aquest tingui.

Curiositats Edita

Tot i que normalment representa un criminal, la silueta en alguna ocasió ha estat d'un protagonista, per tal que la seva identitat es mantingues en secret tant dels espectadors/lectors i/o en Conan.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori