FANDOM

El famós detectiu que es va encongir
Episodi 2
← Anterior Episodi 2 Següent →
Informació
Nom en japonès 社長令嬢誘拐事件
(Shachou Reijou Yuukai Jiken)
Nom en anglès The Kidnapped Debutante
Estrena al Japó 15 de Gener del 1996
Estrena en anglès 25 de Maig del 2004
Estrena en català 18 de Maig del 2001
Opening Mune ga Doki Doki
Ending STEP BY STEP
Versió Remasteritzada 11 d'Abril del 2009

El famós detectiu que es va encongir és l'episodi 2 de Detectiu Conan.

Resol la situació deixada en l'episodi anterior, i introdueix el nou alter ego d’en Shinichi Kudo, en Conan Edogawa.

Personatges introduïts Edita

Conan Edogawa
Conan Edogawa

Elenc Edita

Cas Edita

Situació Edita

En Shinichi s'adona que el verí l’ha fet encongir, i després d'arribar a casa, li demana ajuda al professor Agasa, el qual l’adverteix que per la seguretat dels altres i d’ell mateix s’ha d’amagar dels homes de negre, d’aquesta manera en Shinichi no pot dir-ho a ningú més, ni tan sols a la Ran, que casualment es presenta amb la intenció de comprovar si en Shinichi és a casa. L’Agasa la convenç per tindre a casa seva en Shinichi, que li diu que el seu nom és Conan Edogawa. En el camí cap a casa, la Ran confessa a en Conan que a ella realment li agrada en Shinichi, però la resposta d’ell es veu interrompuda per el pare de la Ran corrent per la pista d'un cas. Un director general l’ha contractat per trobar la seva filla, que ha estat segrestada per un "home de negre". Raó per la qual en Conan es cola en el taxi en el que puja en Kogoro, seguit per la Ran, que li explica la situació d’en Conan al seu pare. En Kogoro no els pot fer baixar d'un taxi en moviment, de manera que els ordena que no el molestin.

D'acord amb el majordom, l'Asao, l’Akiko Tani, la filla del director general, ha estat segrestada al jardí de la casa per un home vestit de negre, que va escapar sense alertar els gossos que vigilen les instal·lacions i exigeix que el director tanqui la seva empresa per un temps, així com lliurar un rescat.

Segrest

Episodi 2 Cas

Ubicació: Casa dels Tani
Víctima: Akiko Tani
Sospitosos: "Un home vestit de negre"
L’Akiko va ser segrestada de casa, i la demanda del rescat és tancar l'empresa i pagar 300 milions de ¥.

Persones Edita

Tani
Tani
  • President de la comanyia.
Akiko Tani
Akiko Tani
  • Víctima (segrestada).
  • Filla del president de la companyia.
Asao
Asao
  • Majordom de la família Tani.
Jumbo
Jumbo
  • Gos guardià de la família Tani.
Segrestador de l'Akiko
EP2 Segrestador
  • Segrestador de l'Akiko.

Resolució Edita

Evidències Edita

  • En Conan li dóna la pista a en Kogoro de que és estrany que els gossos guardians no bordessin a l'home vestit de negre que segresta a l’Akiko, ja que el segrestador suposadament va utilitzar l'arbre que esta a prop dels gossos per escapar i aquests borden a qualsevol persona que no és de la família.
  • L’Asao es sorprèn quan en Tani diu que el segrestador li reclama diners, a més de tancar la seva empresa temporalment, pel rescat.
  • Durant una trucada amb el segrestador, l’Akiko se les arregla per dir que està al magatzem d'una escola des d’on veu una xemeneia per la finestra.

Conclusió Edita

En Kogoro, gràcies als suggeriments d’en Conan, s'adona que el segrest de l’Akiko és una falsificació i que hauria d'estar en un hotel proper. Desafortunadament, va ser segrestada de debò després del segrest fals per un home que exigia els diners del rescat a canvi de la seva seguretat.

Després de buscar per les escoles properes utilitzant un dels gossos, anomenat Jumbo, com a mitjà de transport, en Conan determina que el que l’Akiko veu per la finestra de l'escola no és una xemeneia, sinó un gratacels molt alt de costat. D’aquesta manera, en Conan troba a l’Akiko però és incapaç d'acabar amb el segrestador a causa de la seva mida reduïda. Afortunadament, en Jumbo convoca als altres i la Ran utilitza el seu karate contra el segrestador en el moment precís.

Motiu Edita

El motiu de l’Akiko per fer que l’Asao cooperes en el seu "segrest" era que volia passar més temps amb el seu pare, que sempre estava a la feina i no tenia temps per estar amb ella.

Resolució de l'Episodi: El nou Status Quo Edita

De camí cap a casa, la Ran li recorda a en Kogoro la situació d’en Conan i li pregunta si es pot quedar. En Kogoro pensa que en Conan és com un amulet de la bona sort pel bé que ha resultat el cas, i consent amb entusiasme.

La següent escena mostra en Conan a la seva nova aula de primària, presentant-se, encara que en privat pensa que repetir la primària pot ser una creu.

Diferències entre el manga i l'anime Edita

  • Quan els policies troben en Shinichi rejovenit en el manga el porten a un centre mèdic de Tropical Land, mentre que a l'anime surt corrent després d'haver estat despertat per la policia.
  • En el manga, en Tani posa els plans de vacances amb l’Akiko en espera immediatament (per a gran decepció d’aquesta última). A l'anime no surt aquesta escena.
  • En lloc de mostrar en Conan presentant-se a la seva nova classe (amb l’Ayumi, en Mitsuhiko i en Genta com estudiants), a la versió manga de la història al final en Conan reflexiona sobre com és incapaç de combatre als criminals en la seva forma de nen.

Curiositats Edita

  • La versió manga d'aquesta història marca el debut del professor Agasa.
  • Aquest és el primer episodi on la víctima és segrestada.

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Temporada 1
Episodis de l'Anime
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori