FANDOM

ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en CóKtel . Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'l!

Tu pots ajudar a Detectiu Conan Wiki a millorar-lo per tal de completar Genta Kojima.

Genta Kojima
En Genta Kojima
Informació
Nom japonès: ジェンタ小島
Nom anglès: Genta Kojima
Nom català: Genta Kojima
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Episodi 1;
Capítol 1
Ocupació:
Organització:
Alçada:
Edat: 7
Aniversari:
Pes: 40 kg
Doblatge català: Miquel Bonet

En Genta Kojima és un estudiant de 1er B de primària a l'Escola elemental Teitan i un membre de la Lliga de Detectius Júnior. No és gaire intel·ligent però és molt fort i és bastant important ja que moltes vegades dona la seva ajuda per resoldre cassos. Està enamorat de l'Ayumi, igual que en Mitsuhiko.

Personalitat Edita

En Genta pateix de sobrepès per l'edat que té. Ell mateix s'ha autoproclamat el líder de la Lliga de Detectius Júnior. És golafre i sovint esmenta que el seu menjar preferit són les angules amb arròs que prepara la seva mare. Sol "carregar-se" paraules japoneses (sobretot relacionades amb el camp alimentici) amb sons similars.

És inepte a l'hora de llegir els kanji (fins i tot els més comuns), que de vegades expulsa burla cap al seus companys. És descarat i ignorant amb l'entorn. No sol pensar les coses abans de dir-les ni fer-les.

Tot i ser temerari, ignorant, i obert, pot ser intimidant. Realment és molt bo i confiable, i un bon amic de l'Ayumi i en Mitsuhiko. S'ha demostrat que admira al seu pare, empresari d'una botiga de licors.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori