FANDOM

La Masumi Sera revela que té un segon germà, a qui ha estat trucant sobre les solucions de diferents casos.

Descripció i dades conegudes Edita

  • Mà germà mitjà família Akai

    La mà i el mòbil del germà mitja.

    No s'assembla a en Shuichi Akai ni a la Masumi Sera, ja que el germà mitja s'assembla més al seu pare.
  • El germà mitja és més gran que la Masumi, però més jove que en Shuichi. Cap de les seves edats s'han revelat, però la Masumi assisteix a la classe de la Ran i en Shinichi que tenen 16-17 anys, i en Subaru Okiya diu que en té 27.
  • Sembla estar enmig d'un treball important i no li dirà a la Masumi on és.
  • És molt intel·ligent, tenint en compte que la Sera caracteritza a l’Akai, ja intel·ligent, com a "fort" en contrast amb el germà mitjà. Ell aconsella a la Masumi en casos a través del mòbil, sent capaç de deduir correctament per telèfon si la deducció de la Masumi és fiable.
  • En una vinyeta, es veu el germà mitjà responent el missatge de la Masumi amb la mà dreta i un mòbil negre. A no ser que fos una disfressa del seu germà, això implicaria que té la pell clara. L'ús del telèfon amb la mà dreta no és un bon indicador, ja que de vegades els personatges utilitzen el telèfon amb la mà lliure i no la dominant.
  • El germà mitjà reconeix en Conan i sap que és un bon detectiu. Després d'un intercanvi d'informació pel que fa a les deduccions de la Masumi, el germà li pregunta a qui es refereix i ella li ensenya una imatge d’en Conan pensant que el sorprendrà. Tot i això, el germà li contesta que "si és ell, llavors no hi ha cap problema”. La Masumi és sorprèn molt i es pregunta com es possible que el seu germà conegui en Conan. El germà més tard li envia un altre missatge a la Masumi, el qual fa que ella reaccioni pensant: "Ah, ja veig. Així que les coses són així".
  • Tot i que el germà mitja no és un detectiu pròpiament dit, la seva intel·ligència sembla ser molt reconeguda entre els estudiants de la seva escola secundària, ja que aparentment va resoldre alguns misteris de la classe mentre estudiava allà.
  • Segons la Masumi, el cognom del germà mitja havia estat "Sera", ja que es va posar el cognom de la seva mare, fins que es va graduar de l'escola secundària. El seu cognom en l'actualitat és possible que hagi canviat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori