FANDOM

Tu pots ajudar a Detectiu Conan Wiki a millorar-lo per tal de completar Hidemi Hondo.

Hidemi Hondo
Hidemi Hondo
Informació
Nom japonès: 本堂 瑛海
Nom anglès: Hidemi Hondo
Nom català: Hidemi Hondo
Nom real:
Sobrenom: Kir
Rena Mizunashi
Primera aparició: Capítol 499;
Episodi 425
Ocupació:
Organització:
Alçada:
Edat: 27
Aniversari:
Pes:
Doblatge català: Alba Sola

La Hidemi Hondo (本堂瑛海, Hondō Hidemi), també coneguda pel seu sobrenom Mizunashi Rena (水无怜奈, Mizunashi Rena), i pel seu nom en clau de l'Organització Negra Kir (キール, kiru), és un personatge del manga i l'anime Detectiu Conan.

Antecedents Edita

Hidemi i Ethan

La Hidemi es troba amb el seu pare.

La Hidemi Hondo és una agent encoberta de la CIA, que ha aconseguit infiltrar-se a la Organització Negra sota el nom en clau de Kir. Té un germà petit anomenat Eisuke. Es va veure obligada a veure com el seu pare, l’Ethan Hondo, que també era a la CIA, es suïcidava, fent veure que l’havia matat ella, per tal de protegir-la després d'un error que gairebé li va fer perdre la seva tapadora a l'organització.

En Conan es va trobar per primera vegada a la Hidemi, com a una presentadora de telenotícies sota l'àlies de Rena Mizunashi, quan aquesta li va demanar a en Kogoro Mouri que resolgués un cas d'assetjament de poca importància. A causa d'un accident, en Conan va descobrir que era una agent amb nom en codi de l’Organització Negra i un participant clau en un complot d'assassinat. Mentre en Conan frustrava el complot amb l'ajuda de la Jodie Starling i del FBI, la Hidemi va patir un accident i va caure en un estat de coma, després del qual va ser amagada secretament en un hospital. L'Organització Negra i el seu germà petit Eisuke van començar a buscar-la i més tard, l'FBI i en Conan van descobrir la seva veritable lleialtat a la CIA i van enganyar a l'Organització Negra per tal de que la recuperessin i pogués continuar la seva missió d'infiltració.

Navegació Edita