FANDOM

Hideo Akagi
En Hideo Akagi
Informació
Nom japonès: 赤木 英雄
Nom anglès: Harrison Akers
Nom català: Hideo Akagi
Nom real:
Sobrenom: Hide
Primera aparició: Capítol 68;
Episodi 10
Ocupació: Jugador de futbol
Organització:
Alçada:
Edat: 19
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:
En Hideo Akagi (赤木 英雄, Akagi Hideo) és un jugador de futbol del manga i l'anime Detectiu Conan.

Aparença Edita

En Hideo Akagi durant els partits porta l'equipació oficial del seu equip de futbol. No se l’ha vist amb altra roba, excepte en un flashback on apareix amb l'uniforme del seu institut.

Personalitat Edita

Hideo i Naoki.png

En Hideo i en Naoki.

En Hideo Akagi és un jugador net, tot i que va tindre un petit incident i sense voler va lesionar al seu millor amic Naoki Uemura. És una bona persona, ja que només acabar el partit de futbol de la seva primera aparició, va dir que si el seu amic hagués estat jugant, haguessin marcat més gols.

Antecedents Edita

Mamoru i Ryoko.png

Mamoru i Ryoko.

En Hideo Akagi és un dels millors jugadors juvenils de futbol del moment i juga amb l'equip dels Tokyo Spirits. Té un germà petit anomenat Mamoru i els seus pares van morir dos anys abans de la línia de temps actual, raó per la que quan en Hideo és fora jugant, és la Ryoko, la seva cangur, qui s’encarrega d’en Mamoru.

Història Edita

Hideo.png

Moment en el que en Hideo marca un gol sense voler.

En Hideo Akagi apareix per primera vegada en el capítol 68 del manga i l'episodi 10 de l’anime, on el seu germà petit, en Mamoru Akagi, va ser segrestat i el segrestador amenaçava amb matar-lo si ell guanyava el partit que estava jugant. A causa d’això, en Hideo va jugar malament expressament i la cangur d’en Mamoru, la Ryoko, va anar a l'agència de detectius Mouri buscant l’ajuda d’en Shinichi Kudo. No obstant això, en Hideo va aconseguir marcar un gol sense voler i el va fer quedar-se preocupat per la seguretat del seu germà petit. A través d’un telèfon, en Conan Edogawa va ser capaç d'esbrinar qui era el segrestador (en Naoki Uemura, un rival d’en Hideo). D’aquesta manera van trobar en Mamoru, i van contactar amb en Hideo per avisar-lo de que el seu germà estava fora de perill i podia jugar de la manera que sabia, així va acabar guanyant el partit de futbol.

Des d’aquest moment en Hideo Akagi ha anat apareixent en diferents ocasions com a jugador de futbol i la Lliga de Detectius Júnior són seguidors seus.

Curiositats Edita

  • Keyhole 69.png

    El Keyhole d’en Hideo.

    En Hideo és freqüentment anomenat "Hide" pels seus fans. En Gosho Aoyama fa aquesta distinció entre el seu nom i sobrenom en escriure el kanji "英雄" amb la lectura furigana de “ひでお” (Hideo) quan un locutor crida el seu nom durant el partit de futbol del Volum 7, però posteriorment altres personatges l’han anomenat "ヒデ" (Hide) utilitzant katakana.
  • En Hideo Akagi té el seu propi Keyhole a la contraportada del Volum 69.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori