FANDOM

Tu pots ajudar a Detectiu Conan Wiki a millorar-lo per tal de completar Jodie Starling.

Jodie Starling
La Jodie Starling
Informació
Nom japonès: ジョディ・スターリング
Nom anglès: Jodie Starling
Nom català: Jodie Starling
Nom real:
Sobrenom: Jodie Saintemillion
Primera aparició: Capítol 270;
Episodi 226
Ocupació: Professora d'anglès (abans)
Agent del FBI
Organització: FBI
Alçada:
Edat: 28-29
Aniversari:
Pes:
Doblatge català: Teresa Manresa
Montse Puga

La Jodie Starling (ジョディ・スターリング, Jodi Sutāringu), anomenada en episodis anteriors com a Jodie Saintemillion (ジョディ・サンテミリオン, Jodi Santemirion), és un personatge de Detectiu Conan.

Antecedents Edita

Jodie de petita.png

La Jodie de petita.

Fa uns vint anys, quan la Jodie encara era petita, la Vermouth va matar els seus pares, que havien estat treballant per l'FBI investigant l’Organització Negra. La Vermouth es va sorprendre de trobar-la a casa, i després de que la Jodie preguntes que passava, la Vermouth li va dir que s'esperés a que el seu pare es despertes, i "a secret makes a woman woman”, a continuació, va calar foc a la casa, destruint així qualsevol prova que hi quedes, juntament amb els cadàvers dels pares de Jodie i qualsevol registre sobre l'Organització Negra.

Afortunadament, la Jodie havia decidit anar a una botiga a comprar una mica de suc de taronja pel seu pare i va sobreviure. D’aquesta manera es va posar sota la protecció de l'FBI, tot i que es va negar al programa de protecció de testimonis, amb el temps es va convertir en una agent de l'FBI sota la tutela i patrocini d’en James Black. L’únic record que li va quedar del seu passat són les ulleres que porta, que originalment pertanyien al seu pare.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori