FANDOM

Kanenori Wakita
Informació
Nom japonès: 脇田 兼則
Nom anglès:
Nom català:
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Episodi ???;
Capítol 975
Ocupació: Xef de sushi
Organització:
Alçada:
Edat: 56
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

En Kanenori Wakita (脇田 兼則, Wakita Kanenori) és un xef de sushi al Beika Iroha Sushi del manga i l'anime Detectiu Conan. Té una capacitat deductiva relativament bona, una personalitat de "veritable tokiota" i una lesió al seu ull esquerre.

Aparença Edita

En Wakita és corpulent, té el cabell curt i negre, un petit bigoti i unes dents prominents. Porta un pegat ocular a l’ull esquerre.

Personalitat Edita

En Kanenori Wakita és un veritable edokko ("nen de Tòquio") amb la personalitat estereotipada: capdavantera, confrontativa i molt aficionada a la justícia i al sushi. Té notables habilitats deductives tal com es mostra en la seva primera aparició. Havia adorat els misteris des de la seva infància i és fan d'en Kogoro, fins el punt de voler que en Kogoro el porti a una escena d'assassinat.

Antecedents Edita

Segons ell mateix, és una persona que no treballa massa temps en un mateix lloc. Volia treballar preparant el sushi a Beika Iroha Sushi, però no pot manipular amb seguretat el ganivet fins que l'ull esquerre se li curi del tot, de manera que actualment està a servei dels clients com a cambrer.

Història Edita

Cas de les entrades intercanviades (Manga: 975-977, Anime: TBA) Edita

En Wakita encerta correctament per quin cavall havia apostat en Kogoro per fer que visiti el Beika Iroha Sushi i ordeni les porcions de més qualitat, sabent també que és molt típic d’en Kogoro quan guanya a les carreres de cavalls. En Conan, preocupat per en Rum, vol saber què li va passar a l’ull d’en Wakita, al que ell contesta que "coses terribles, això va passar! Ho vols veure?" però és rebutjat ràpidament per tots.

En Wakita resulta ser un fan d’en Kogoro i vol saber sobre els seus casos. En Kogoro li explica el recent assassinat dels zombis, deixant fora de lloc alguns detalls vergonyosos. Un cas de carterista ocorre casualment i en Wakita desafia a en Kogoro a un concurs de deducció: una cursa per esbrinar quin dels clients va robar el primer bitllet guanyador de mil iens de la senyora. En Wakita, de manera intel·ligent i decisiva, presenta excuses per evitar que tots els sospitosos abandonin el lloc quan intenten sortir per evitar ser acusats.

Encara que decebut, no arriba a veure en Kogoro en acció i en Wakita és el primer en proposar una solució, que és molt, molt propera a la correcta. És en aquest moment que en Conan adorm en Kogoro per solucionar el cas definitivament. En Wakita s'impressiona i demana ser un nou deixeble d’en Kogoro a canvi de descomptes en sushi. En Kogoro ho accepta, però no està clar si seriosament.

Cas d'assassinat del veí de la Wakasa Rumi (Manga: 980, Anime: TBA) Edita

Se'l veu llegint un diari, però no es mostra quin article està llegint. En llegir comenta: "Aquesta vegada ha estat molt enginyosa".

Cas del viatge escolar a Kyoto (Manga: 1005, Anime: TBA) Edita

Després de resoldre el cas, es veu en Wakita llegint un article que esmenta la implicació d'en Shinichi en el cas.

Curiositats Edita

  • Dos suggeriments del Sherry's Soliloquy d'octubre del 2016 indiquen que el personatge d’en Wakita és un homenatge a l'entrenador de boxa d'un sol ull Danpei Tange  (丹下 段平 Tange Danpei) de la sèrie de manga de boxa de 1968 Ashita no Joe.

Navegació Edita