FANDOM

Llaç modulador de veu
El Llaç modulador de veu
Informació
Nom japonès: 蝶ネクタイ型変声機
(Chō Nekutai-gata Henseiki)
Nom anglès: Voice-Changing Bowtie
Nom català: Llaç modulador de veu
Usuaris: Conan Edogawa
Inventor: Professor Agasa
Perfeccionador:
Primera aparició: Capítol 6;
Episodi 3

El Llaç modulador de veu és el primer aparell creat pel Professor Agasa per en Conan.

Descripció Edita

Girant el dial de la part posterior, en Conan és capaç d'imitar qualsevol tipus de veu que hagi sentit. Quan en Conan no porta posat el llacet, normalment el té guardat a una butxaca per quan el necessita. Aquest aparell s'utilitza generalment juntament amb el rellotge de polsera anestesiador, el qual abans de rebre'l, en Conan es va veure obligat a deixar inconscient en Kogoro donant una puntada de peu a un cendrer.

Detalls tècnics Edita

La teoria darrere del Llaç modulador de veu és que funciona degut a un sistema que modifica la freqüència dels patrons de la veu que s'emula. En la tecnologia real existeixen moduladors de veu, però la veu que emeten no és molt clara.

Ús Edita

En la majoria dels casos, en Conan utilitza el Llaç modulador de veu per simular la veu d'en Kogoro (i de vegades de la Sonoko, el professor Agasa, en Yamamura o fins i tot d'ell mateix com a Shinichi) per resoldre el cas. No obstant això, en algunes ocasions especials, en Conan utilitza el llacet per imitar les veus d'altres persones i per comunicar-se amb la Ran com a Shinichi.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori