FANDOM

Masumi Sera
La Masumi Sera
Informació
Nom japonès: 世良 真純
Nom anglès: Masumi Sera
Nom català: Masumi Sera
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Capítol 768;
Episodi 646
Ocupació: Detectiu
Organització:
Alçada:
Edat: 16-17?
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

La Masumi Sera (世良 真純, Sera Masumi) és un personatge del manga i l'anime del Detectiu Conan. Ella és un detectiu autoproclamada d’escola secundària i practicant de l'art marcial Jeet Kune Do. Després de fer una deducció majoritàriament correcta durant un cas d'assassinat, es transfereix a la classe de la Ran. Sembla saber que en Conan és un detectiu.

Aparença Edita

Al principi, porta un barret i una jaqueta fosca que li dóna una aparença andrògina però quan es transfereix a l’institut Teitan, es desfà del seu barret i vesteix l’uniforme femení. El seu cabell és fosc, ondulat i curt, ni tan sols li toca les espatlles. Tot i això, és força viril; en Genta la confon amb un home, i la Sonoko comenta que té una figura plana. Més tard, en Genta, en Mitsuhiko i en Hattori diuen que els seus pits són més aviat petits i en Kaito Kid es disfressa d’ella prenent-la per un noi. La Sera també té una dent irregular que es veu quan somriu.

Antecedents Edita

Masumi Sera transferida.png

La Sera es transfereix a la classe de la Ran.

La Masumi Sera és un detectiu d’escola secundària experta en Jeet Kune Do, l'art marcial fundat per en Bruce Lee. D’aquesta manera, pot lluitar en el mateix nivell que la Ran. Es transfereix a la classe de secundària de la Ran i la Sonoko. Des de fa tres anys, havia estat vivint amb els seus pares als Estats Units, presumiblement a causa de la infiltració de l’Akai a l’Organització Negra, però diu que prefereix viure al Japó on va néixer i créixer, de manera que va arribar a Tòquio i actualment està vivint en un hotel.

Història Edita

Trobada amb en Makoto (Manga: 859-861) Edita

Sera VS Makoto.png

La Sera ataca a en Makoto amb el seu Jeet Kune Do.

A una bolera amb en Conan, la Ran, la Sonoko i en Kogoro, la Sera coneix al xicot de la Sonoko, en Makoto. Abans de les presentacions, en Makoto confon la Sera per un estrany "massa amable" amb la Sonoko i aquesta s'ha de defensar amb el seu Jeet Kune Do. D'aquesta manera la Sera acaba explicant que va aprendre el Jeet Kune Do del seu germà gran, revelant a la vegada, que a més del seu germà presumiblement mort, té un altre germà, el mitjà. A més la Sera explica a en Conan que el seu germà mitjà també l'ajuda en els casos via mòbil.

Després d'investigar amb èxit l'escena del crim amb en Conan, la Sera s'aparta amb el seu mòbil i envia el missatge "Sembla que ell també ha arribat a la veritat... Però de què les nostres deduccions siguin les mateixes, últimament estic perdent la confiança...". Quan el seu destinatari li respon "Qui és ell?", la Sera li fa una foto amb el seu mòbil i li envia pensant-se que se sorprendrà. No obstant això, la resposta del receptor és: "Si és ell, cap problema.", revelant d'aquesta manera que ell coneix en Conan. Es força a entendre que es tracta de la mateixa persona a qui en Conan va veure la Sera fent una trucada al capítol 857.

El cas de la dona vermella (Manga: 872-875) Edita

Apareix una altra persona amb ulleres.png

El nen al mòbil de la Sera.

La Masumi pren l'encàrrec del seu germà mitjà d'anar en lloc seu en un cas relacionat amb alguns dels seus companys de classe de l'escola secundària, els quals ara tenen uns 28-29 anys. En el camí cap a una cabana al bosc, la Masumi els hi explica a en Conan i els seus amics més sobre la seva història familiar. Revelant que ella i els seus germans tenen cada un diferents cognoms, per diferents raons, una d'elles la mort del seu pare. El cas pren un gir fosc quan un dels companys de classe és trobat assassinat en una banyera plena de tomàquets, però amb l'ajuda de la policia de Nagano, en Conan i la Masumi aconsegueixen resoldre el cas. Més tard, la Masumi demana a en Conan que li vagi a buscar el seu mòbil a la cuina, trucant-la amb el seu. Ell ho fa, i s'adona que el fons de pantalla de trucades del mòbil de la Sera és un nen que s'assembla a ella, amb ulleres semblants als dels membres de la família Akai. La Masumi mai ha esmentat tenir germans petits i en Conan sospita que li ha fet buscar el mòbil intencionalment per ensenyar-li el nen per alguna raó desconeguda.

El cas del novel·lista romàntic (Manga: 876-878) Edita

Tornant a casa des de l'escola, la Ran i la Sonoko decideixen visitar l'hotel de la Masumi (diferent del que havia estat allotjada abans). La Masumi els hi diu que, suposadament, tenia planejada una reunió amb el seu germà mitjà difícilment accessible, així que li envia un missatge de text per reprogramar i en Conan sembla adonar-se d'aquesta contradicció. A l'hotel, en Conan intenta mirar el dormitori de la Masumi però ella l’atura. La Sera també li pregunta a en Conan si ella li recorda a algú que va conèixer en el passat, però en Conan dibuixa un espai en blanc. Un assassinat interromp la reunió i mentre investiga, en Conan s'adona de què la noia d'escola secundària del fons de pantalla del mòbil de la Masumi està entre la multitud de curiosos. Més tard, quan tornen a l'habitació de la Sera, en Conan hi amaga un micròfon auricular per espiar l'habitatge, però aquest és ràpidament trobat i destruït per la Masumi i el nen desconegut després de què ell se'n vagi amb la Ran i la Sonoko. El nen li diu a la Sera que si en Conan pregunta per ella, la presenti com "la seva germana petita fora de territori".

Informació del Wiki Edita

Aquest article és històric. Va ser l'article número 50 de Detectiu Conan Wiki. Aconseguit i creat l'11 de febrer de 2013.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori