FANDOM

 ???
El Nen Desconegut
Informació
Nom japonès:  ???
Nom anglès:
Nom català:
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Capítol 875;
Ocupació:
Organització:
Alçada:
Edat: Segons en Conan sembla d'escola secundària
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

Un nen desconegut amb edat d'escola secundària que sembla ser una noia amb els cabells clars relacionada amb la Masumi Sera. Els seus ulls són molt similars als d'en Shuichi Akai i la Masumi Sera.

Aparença Edita

El nen sembla ser una noia amb edat d'escola secundària (12-15 anys) amb un cabell arrissat i clar a l'alçada del coll. El nen té els ulls similars als d'en Shuichi Akai i la Masumi Sera. En la seva aparició en el capítol 877, es veu amb una samarreta de coll alt amb plecs, una jaqueta amb caputxa i un barret.

Història Edita

El cas de la dona vermella (Manga: 875, Anime: 756) Edita

La Masumi demana a en Conan que li trobi el seu telèfon mòbil, trucant amb el seu. Ho fa, i així s'adona que al fons de pantalla de trucades del mòbil de la Sera hi ha un nen que s'assembla a ella amb ulleres semblants a les dels membres de la família Akai. La Masumi mai havia esmentat tenir germans petits amb anterioritat, de manera que en Conan sospita que li intentava mostrar intencionalment el nen per alguna raó.

El cas del novel·lista romàntic (Manga: 876-878, Anime: 759-760) Edita

Quan la Ran, la Sonoko i en Conan van a l'habitació d'hotel de la Masumi de visita, la noia es veu obrint la porta de l'habitació de la Masumi des de dins un cop en Conan, la Sera, la Sonoko i la Ran s'afanyen a investigar un crim. Es dóna a entendre que estava amagada a l'habitació de la Masumi, perquè mentre estaven a l'habitació la Masumi evita que en Conan entri al seu dormitori. La noia després baixa per les escales a l'escena del crim on es vista per en Conan. Després de resoldre el cas, la noia i la Sera destrueixen un micròfon deixat per en Conan i parlen d'ell. Ella diu que encara és aviat per confiar amb ell, i li demana a la Masumi que si en Conan s'impacienta i pregunta per ella, la presenti com "la seva germana petita fora de territori".

El desafiament del Meijin (Manga: 899-902) Edita

La noia està interessada en la partida de Shogi d'en Shukichi Haneda, i se sent feliç després que aquest la guanya.

Anant al més profund (Manga: 903-905) Edita

La noia està esperant una visita d'en Conan a la seva habitació d'hotel juntament amb la Sera. Ella expressa la seva preocupació en confiar amb en Conan, tot i que pensa que és prou brillant. Tot i això, la seva conversa a soles amb ell es posa en espera, perquè en Conan arriba amb la Ran i la Sonoko.

Identitat Edita

Apareix una altra persona amb ulleres.png

El nen al mòbil de la Sera.

La relació de la noia amb la Masumi Sera és desconeguda. La Sera va dir que té dos germans grans: en Shuichi Akai i un germà mitja desconegut que viu al Japó. També va dir que el seu pare és mort, i que la seva mare viu als Estats Units. La Masumi diu que ella no té més familiars propers en els qui pugui confiar i en l'actualitat compta amb el suport financer d'un amic del seu pare. Si la Masumi ha dit la veritat, deixa poques opcions de la identitat de la noia si s’assumeix que aquesta esta relacionada per sang d'alguna manera amb la Masumi.

Especulació dels fans Edita

Mare de la família Akai Edita

Una possibilitat és que sigui la mare de la Masumi Sera i en Shuichi Akai, encongida per una droga. Actualment hi ha cinc membres coneguts de la família Akai/Sera: un pare mort, una mare, un fill que s'assembla al pare, i la Masumi i en Shuichi, que presumiblement s'assemblen a la mare. Els ulls i les característiques de la noia són semblants a les d’aquests dos, per això segurament s'assembla a la mare de la família. La Sera sembla saber que en Conan Edogawa és en Shinichi Kudo tot i tindre l’aparença d’un nen, si en efecte el reconeix i no està sorpresa de la seva aparença, podria implicar que ella és conscient de l’existència d’un medicament que causa una regressió en l'edat; podria ser perquè la seva mare es va veure afectada per una regressió com aquesta.

Germà mitja Edita

Seguint les mateixes raons que en la teoria de la mare, una altra possibilitat és que sigui el germà mitja de la família Akai encongit per algun medicament com l'APTX 4869. L'aparença del nen com una noia pot ser enganyosa, tal com la Masumi és confosa amb un home, i el nen podria intentar aprofitar-ho per amagar la seva veritable identitat. Tot i que els seus ulls són semblants als de la Masumi i en Shuichi, els cabells arrissats i clars el diferencien dels altres dos en aparença. No obstant això, el nen va dir a la Sera que encara està molt lluny de confiar amb en Conan, mentre que el germà mitjà va aprovar en Conan per telèfon dient: "Si és ell (Conan), llavors no hi ha cap problema”.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori