FANDOM

Pisco
Pisco
Informació
Nom japonès: ピスコ
Nom anglès: Pisco
Nom català: Pisco
Nom real: Kenzo Masuyama
Sobrenom:
Primera aparició: Capítol 239;
Episodi 176
Ocupació: Membre de l'Organització Negra
Organització:
Alçada:
Edat: 71 (mort)
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

En Pisco (ピスコ Pisuko) és un membre de l'Organització Negra que va ser assassinat per en Gin a causa de que va ser fotografiat en l'acte d'assassinar un polític. El seu veritable nom era Kenzo Masuyama (枡山 憲三 Masuyama Kenzō).

Personalitat Edita

En Pisco era un membre molt lleial a l'organització des de feia molt temps i li hagués dit a en Gin que la Sherry s'havia encongit i convertit en una nena petita, vivint com a Ai Haibara, si aquest no l'hagués assassinat primer.

Antecedents Edita

Gin mata Pisco

En Gin mata en Pisco.

No se sap molt sobre aquesta persona d'edat avançada i d'alt rang en l'organització, només que era molt ric, finançava operacions de l'Organització Negra i va ser el president d'una companyia de cotxes. Va ser l'encarregat d'assassinar al polític Shigehiko Nomiguchi fen-t'ho passar per un accident, disparant a una aranya o salamó que el va aixafar en mig de la foscor. Tot i l'ajuda de la Vermouth, en Conan el va descobrir com l'assassí. La seva casa va ser incendiada després de la seva mort a mans d'en Gin i ordenada per Ano Kata.

Relacions Edita

L'Organització Negra Edita

Vermouth Edita

Tot i que la Vermouth i en Pisco són membres d'alt rang en l'organització, aquesta el menysprea i el mira cap avall. Per aquesta raó, malgrat que va cooperar amb ell, es va alegrar de la seva mort.

Els pares de la Sherry Edita

En Pisco era un conegut de l'Elena i l'Atsushi Miyano, els quals li van explicar molt sobre la seva investigació i experiments en drogues. D'aquesta manera en Pisco havia vist la Shiho quan ella era molt petita, tant petita com per que ella no recordes com era ell.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori