FANDOM

Shizuka Hattori
La Shizuka Hattori
Informació
Nom japonès: 服部 静華
Nom anglès: Shizuka Hartwell
Nom català: Shizuka Hattori
Nom real:
Sobrenom: Shizuka Ikenami (cognom de soltera)
Primera aparició: Episodi 220,
Capítol 276
Ocupació:
Organització:
Alçada:
Edat: 42
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:
La Shizuka Hattori (服部 静華 Hattori Shizuka) és un personatge del manga i l'anime Detectiu Conan. La Shizuka és la mare d'en Heiji, fet que sorprèn en Kogoro, la Ran i en Conan, ja que té un aspecte increïblement jove. En Heiji és l'únic que l’insulta en aquest aspecte, dient-li "vella". No obstant això, la Shizuka és un gran suport pel seu fill, donant-li suport en la resolució dels casos, tot i que en ocasions avisa al seu marit, Heizo Hattori, el cap de la policia d'Osaka, per ajudar a en Heiji. Ella és experta en kendo.

Personalitat Edita

No se sap gaire sobre aquesta dona a causa del seu aspecte poc comú. És tranquil·la, elegant, i té unes habilitats increïbles de kendo, podent aturar la katana d'una persona que la mou salvatgement amb només el seu ventall. Moment en que va mostrar la seva personalitat tranquil·la, fins i tot quan en Kogoro Mouri i la Ran entraven en pànic. També és molt valenta, en una pel·lícula en Heiji declara que ell va heretar la valentia de la seva mare.

Antecedents Edita

En la seva primera aparició, li va encarregar a en Kogoro trobar a un home anomenat Shiro Shibata per poder recuperar una vella fotografia, en Conan es va adonar que l'Ikenami mentia per raons desconegudes a en Kogoro quan es va presentar. Al principi, en Conan sospitava que fos una membre de l'Organització Negra per les seves mentides, i la seva possible identitat falsa. Al final del cas es va revelar que és la mare d'en Heiji Hattori.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori