FANDOM

Tu pots ajudar a Detectiu Conan Wiki a millorar-lo per tal de completar Suguru Itakura.

Suguru Itakura
Suguru Itakura
Informació
Nom japonès: 板倉 卓
Nom anglès: Suguru Itakura
Nom català: Suguru Itakura
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Capítol 377;
Episodi 307
Ocupació:
Organització:
Alçada:
Edat: 45 (Mort)
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:

En Suguru Itakura (板倉 卓 Itakura Suguru) és un personatge del manga i l'anime Detectiu Conan.

Antecedents Edita

En Suguru Itakura era un famós dissenyador gràfic i enginyer de sistemes informàtics, quan encara era viu. Fa vint anys, quan l'Itakura era un creador de jocs desconegut, juntament amb en Ryusuke Soma (un empleat d'una companyia de jocs), tenia el somni de crear el millor programa de shogi, però aquest projecte va ser ajornat molts anys i mai va ser completat. Més tard, en algun moment, en Suguru Itakura es va fer molt conegut per la seva feina com a dissenyador gràfic, sobretot entre actrius com la Yukiko Kudo i la Sharon Vineyard, i el seu estudi apareix sovint en els crèdits de pel·lícules pels efectes especials. No obstant això, a causa de que la seva visió va començar a empitjorar, va deixar de ser dissenyador gràfic tres anys abans de la línia de temps actual, i es va centrar només en sistemes de desenvolupament. Tot i ser un programador de videojocs, encara era molt famós i generalment era contractat per col·laborar amb diferents companyies de jocs. L'Itakura patia una malaltia greu del cor i estava obligat a prendre's la medicina tres vegades al dia. Aquesta va ser la causa directa de la seva mort.

Navegació Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori